wtorek, 23 lipca 2013

Pani Danuta ostrzega:

Dziękuję za tę stronę, sama miałam zamiar stworzyć coś podobnego, ale praca i obowiązki rodzinne pochłaniają mnie w całości. Opiszę za to to co przydarzyło się mi i mojemu mężowi. Niecały miesiąc temu byliśmy na pokazie naczyń w Piasecznie, bilety oczywiście "wylosowałam" na zdrapkę z Tesco. :-) Zaproszenie na 18.00, a kabaret Pazury dopiero po dwóch godzinach! Całą tą prezentację o kant dupy można rozbić. Wciąż tylko obiecywali, że już za niedługo pan Pazura. Naczynia może i fajne, ale każdy kto wie co to allegro, to może rzucić okiem, że komplecik już za 1400 zł np. z odbiorem ze sklepu więc nie kradziony, czy wirtualny. . Prezentacja robi wrażenie i może w namącić w głowie, ale mało kto wie, że nawet na "teflonówce", można podobne eksperymenty powtórzyć. Pokrywy szklane też w Polsce produkują - nic specjalnego. Nieładnie, że przy okazji podważano jakość konkurencji m.in, Zeptera, czy Philipiaka. To mnie w ogólnie nie przekonało, a o jakości naczyń dla mnie świadczyła np. porysowana, ponoć nierysująca się powierzchnia rondelka lub ukruszony brzeg patelni czy porysowane i brudne nie do zmycia dno patelni.. Prezentacja gdyby była pół godziny to dla mnie OK, interesująca, ale czekać trzy godziny na słaby godzinny występ niegdyś szanownego artysty to strata czasu, stanowczo odradzam.

Pani Danuto bardzo dziękuję za pani komentarz do całej sprawy. Mam nadzieję, że już niebawem pojawią się kolejne głosy niezadowolenia. Trzeba pokazać jak działają natrętni naciągacze z Poznania.

Monika Kudak
mkudak1978@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz